lauantai 6. huhtikuuta 2013

Hevospelko

Mun hevospelko tänään karisi ainakin vähäsen, kun kävin ratsastamassa siskon hepalla. Olen muutaman kerran käynyt ratsastamassa, mutta samalla olen ollut erittäin tarkka siitä että mua talutetaan. Heh, ei siis todellakaan mitään ratsastamista edes!!!

No mutta tänään oikein ravattiin ja kevennettiin. Ja niin....uskalsin mennä vähän ilman talutustakin. Jihuu! Sisko jopa kehui, että mussa olis ratsastajan vikaa. No tiedä mitä nuoleskelua se oli ja millä motiiveilla, mut nyt voisin uskaltaa hevosen selkään useamminkin.

Sain myös ihanan pikku tallikaverin. Tallikissa oli niin läheisyyden kaipuinen että aina tilaisuuden tullen kipus olkapäälle. Ah..kyllä maalla on mukavaa! :)








2 kommenttia:

  1. Mä haluan ratsastamaan!! Koska pääsen?? :)

    VastaaPoista
  2. Koska vaan! Mietittiinkin talleilla, tahtoisitko joskus tulla? Viimeistään kesällä..:)

    VastaaPoista