maanantai 24. maaliskuuta 2014

BS II

Muutama viikko sitten sain viettää kivan ilapäivän yhdessä ihanien ystävien kanssa. Baby showerit järjestettiin meillä kotona. Mies oli mukana juonessa ja päästi tytöt taloon. Sattumien kautta osasin vähän odottaa näitä kemuja tälle lauantaille, mutten tiennyt ketä olisi tulossa ja missä oltaisiin.


Olin siis yllättynyt ja todella iloinen kaikkien näkemisestä. Hauskaa, että vauvamasun ympärillä jaksetaan hääriä näin. Ihania makeita ja suolaisia herkkuja, holittomia drinksuja ja pekettejakin sekä minulle että vauvalle. Tähän voisi helposti tottua..:) Olen edellisistäkin kutsuista vielä pökerryksissä <3


Moni sanoo ainakin häiden ja polttareiden suhteen, ettei pidä leikeistä. Minä pidän ja oli kiva, että vauvakutsuillekin oli leikkeja mietitty. Ystävien vauvakuvien tunnistuksessa olin taas aika hyvä! :) Paras leikki oli silti ehdottomasti ystävien lupaukset joka kuulle vauvan ensimmäisen vuoden aikana. Tulee kotoa sitten lähdettyä kaverin kanssa lenkille, puistopiknikille tai ystäville grillaamaan!


Siinä nuo paketit, joita riitti ihan liiaksi! Kyllä meidän pojun kelpaa ja äidinkin <3 Erityisesti odotan, että pääsen käyttämään mammahemmottelun kauneushoitolaan kunhan äippäloma alkaa. 


Kiitos kaikille!! <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti