perjantai 23. elokuuta 2013

Kauneussynnit

Sain hyvältä ystävältäni Livin up a notch -blogin takaa Kauneuden kuolemansynnit -haasteen. Ja koska mulla on tähän teemaan liittyen paljonkin syntejä tunnustettavana, päätin tehdä tämän. 

1. YLPEYS
Mikä kauneustuote saa sinut tuntemaan itsesi erityisen kauniiksi ja itsevarmaksi?


Tänä kesänä olen saanut yllättävän hyvän rusketuksen ja varsinkin kasvoihini, joten nimeäisin sen, jos se olisi kauneustuote. Ilman aurinkoa mulla on kovin kalpea iho, ihan sairaalloisen kalpea oikeastaan, jota talvella peittelen aurinkopuuterilla terveemmän näköiseksi. Kun iho on saanut väriä seuraavaksi tärkeimmät ovat ripset. Tänä kesänä olen ottanut ripsipermanentin parikin kertaan ja pelkkä kevyt ripsiväri kauniin rusketuksen kanssa on riittänyt ihan töissäkin. 


2. KATEUS
Mitä ulkoista piirrettä, jota itse et omaa, kadehtit kaikkein eniten?

Jos kasvoista puhutaan, niin hyvää luustoa ja symmetrisiä kasvoja. Mulla on kovin soikea pää ja siitä aina jaksankin valittaa :) Joskus kun on todella bad hair day, tukka ei oikein mitenkään istu mun kasvojen kanssa yhteen. Pitkän tukankin usein leikkaan nopeasti lyhyemmäksi, ettei kasvot valahda vieläkin pidemmiksi. MUTTA tänä kesänä olen viihtynyt pitkässä tukassa yllättävän pitkään. 







4. LAISKUUS


Minkä tuotteen/kauneusrutiinin jätät useiten käyttämättä/tekemättä laiskuuden takia?


Hahaa, näitä on niin paljon. Olen oikeestaan todella laiska kauneusrutiineissa. En ymmärrä, miten ihmisillä on aikaa viimeistellä varpaankynsiään jatkuvasti. Kyllä mä paljonkin tykkään käyttää lakkoja sormissa ja varpaissa, nykyään todella punaistakin, mutta en käytä aikaa moiseen kovinkaan paljoa tai tarpeeksi usein. Sama koskee kasvonaamioita, hiushoitoja ym ym. 

Sen sijaan en voisi olla rasvaamatta vartaloa jokaisen suihkun jälkeen perusteellisesti ja vähän muulloinkin. Ihon kuivumisen tuntee epämiellyttävästi. En voi edes pestä käsiä ilman, että saan niihin heti laittaa käsirasvaa. 




5. AHNEUS
Mikä on kallein kauneustuote, jonka omistat? Entä halvin?


Varmaankin joku kasvorasvoistani. Olen viime vuosina koittanut silloin tällöin herätellä itseäni ajatteleman tulevaisuutta ja siis ihoni vanhenemista. Mulla ei ole juuri mitään ryppyjä, mutta olen ostanut varalta jotain näitä alle kolmikymppisen ryppyvoiteita. Lopputulos on ollut se, etten voi niitä kalliita tököttejä edes käyttää, kun niistä ei riitä teho mun kuivien kasvojen kosteuttamiseen. Iho kiristää, niin ei kiva! Päädyn aina uudelleen ja uudelleen Nivean halpaan ja erittäin kosteuttavaan perusvoiteeseen. 


6. YLENSYÖNTI
Onko sinulla useampi kappale jotain tiettyä kauneustuotetta ja jos on, niin mitä?
Varmaankin luomivärejä siksi, että käytän paletista yleensä yhden tai maksimissaan kaksi väriä loppuun. Sitten purkit jää makaamaan laatikkoon ja niitä sitten kertyy lisää. Toiseksi kynsilakkoja ja varsinkin niitä joita en käytä. Harvoin löydän suosikin ja kun se löytyy, käytän lähinnä sitä yhtä vain. 


7. HIMO


Jos sinulla olisi rahaa ostaa mikä kauneustuote tahansa, minkä ostaisit?


No jaa-a! Ehkä jonkun vieläkin kalliimman ryppyvoiteen, joka oikeasti myös kosteuttaisi tarpeeksi, jos sellaisia nyt on!? :)

Heitän haasteen Weekly Fashion Review -blogille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti